» recenzii

Motto

"Lasa cititul, ca mai trebuie dale de pus pe trotuar!"-urla un maistru la un tanar. raspunsul:"pai, asta fac, pun dale". "Unde?". "Imi pavez drumul cu dale culturale", raspunse tanarul.
sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Fereastra sufletului

Share

Privesc stingher a sufletului fereastră,
Inundat de lumina ce vrea să mă orbească,
Timid ne-apropiem ca doi străini,
Deschizi fereastra sufletului prin cele două mâini.
Lumina ce pătrunde este salvarea mea,
Sunt dornic de căldura ce astăzi mi-o va da,
Pătrund tot mai adânc în suflet cu privirea,
Un deget desenează  zâmbind ce-i fericirea.
Alt deget pune amprenta pe-o rază dantelată
Ce-mprăştie iubire către o lume-ntreagă.
Trei degete în aer salută ceruri crude
Ce caută în suflet un lac să se scufunde,
Sunt ceruri fragede, prea dornice de viaţă
Şi nori senini de gânduri cu poftă mă răsfaţă.





Te iert că ai pătruns atât de-adânc în suflet
Şi ai  rugat un nor să-mi dăruiasc-un cântec,
Un cântec de iubire, un cântec despre viaţă
Şi despre tot ce vede pe-a sufletului faţă.
O faţă fără riduri cu gura voluptosă
Ce-ntreabă tot mai des ce gânduri te apasă,
Iar ochii verzi ai sufletului tău
Mă strâng în braţe cu forţa unui zeu.
Sunt două mâini ce-mi povestesc mereu
Despre înţelepciune, dragoste şi eu
Un eu ce caută privind nemărginirea
Un sentiment intens şi pur cum e IUBIREA.

2 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Iubirea mea, mă bucur să te regăsesc şi în această casă literară în care gazda este deosebit de primitoare... La bună recitire, iubire!

Geanina Codita spunea...

Mulţumesc pentru gânduri, minune de om.

Mlţumesc şi gazdei pentru invitaţie.

stats


autor Oana Stoica Mujea, Editura Tritonic

avertisment

Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fara acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamantul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8 si constituie infractiune.