» recenzii

Motto

"Lasa cititul, ca mai trebuie dale de pus pe trotuar!"-urla un maistru la un tanar. raspunsul:"pai, asta fac, pun dale". "Unde?". "Imi pavez drumul cu dale culturale", raspunse tanarul.

Share


Titanic - Himn To The Sea



Motto: "AM SA SCRIU UN ROMAN SI UN VOLUM DE POEZII (20 LA NUMAR) INTR-UN MOD JALNIC, SUFICIENT DE PROASTE, PATETICE, PE CARE O SA LE PUBLIC, IAR VOI VETI RADE LA INCEPUT PT CA APOI SA PLANGETI DE CIUDA CA NU LE-ATI SCRIS VOI" - Bogdan Barbieru, la primirea premiul doi, pentru poezie, la un concurs literar in 2005.

Am de gand ca in cazul acestui proiect sau pe blogul meu "Hobbitia Land" sa ma apuc sa ma tin de promisiunea facuta acum patru (sau cinci?) ani, adica cea de mai sus. In concret, romanul se va numi Amour de jour. Zambete gri. Va fi un roman cu tenta erotica, dar cu accente psihologice destul de puternice. Voi incerca sa scriu cat de prost pot eu sa scriu proza. Vreau ca acest roman sa fie cel mai prost cu putinta, sa aduca cele mai mari critici, care sa ma desfiinteze ca autor erotic. Paradoxal, in ciuda publicitatii negative, numarul de exemplare vandute va creste proportional cu numarul de recenzii.
In ce categorie va fi incadrat romanul?, ma intrebase unul din public, acum patru (sau 5?) ani. Nu i-am raspuns, l-am injurat printre dinti pentru ca intrerupea din cel mai original discurs spus vreodata la acel concurs. acum pot sa raspund: 34,5% erotic, 5,5% cu accente in viata mea, 23% psihologic, 7% din viata unei ei, iar restul jurnal. Tocmai de asta tin sa precizez ca, exceptand cele 12 procente de real, romanul este numai fictiune, personaje sunt fictive, chiar daca pe alaturi va parea un roman suprerealist - asta din cauza ca sunt alea 23 % de psiho. De asemenea, nu l-am scris, nu am nici macar o pagina scrisa, iar cand voi scrie ceva voi scrie direct pe blog. Dar inainte de asta fragmentele vor fi publicate si intr-un ziar local, din sudul tarii, tocmai din pricina drepturilor de autor. Adica, daca mai gasesc asta pe vreun blog ... pac la tribunal, si lasati-ma sa scriu cat mai prost cu putinta.
PS: daca vor accepta, criticii mei - aia primii - vor fi Oana Stoica Mujea, Lucia Verona si Gabriela
PS2: Ma repet, voi scrie cat mai prost si mai patetic.

0 comentarii:

stats


autor Oana Stoica Mujea, Editura Tritonic

avertisment

Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fara acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamantul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8 si constituie infractiune.